FANDOM

Bambadee
Bambadee Thinking
Informacje
Pełne Imię Bambadee
Gatunek Pingwin
Stanowisko Brak
Pojawienie się W powieści Rockhopper and the Stowaway i A Penguin Christmas Carol
Kolor jasnoniebieski
Ubrania Friendship Bracelet, Ghost Costume
Krewni Nieznani
Przyjaciele Rockhopper
Yarr
Scrooge
Smulley
Suneroo
Aunt Arctic
Można spotkać? Nie

Bambadee był pasażerem na gapę, którego Rockhopper znalazł na swoim statku w marcu 2007 r., dzień przed St. Patrick's Day Party 2007, tuż po opuszczeniu wyspy Club Penguin. Bambadee nosi Friendship Bracelet , opaskę na rękę którą zrobil sobie sam; przedmiot ten został niedługo potem udostępniony jako darmówka w książce Rockhopper and the Stowaway. Bambadee zakradł się na Migratora ponieważ pingwiny z wyspy były zazdrosne o jego opaskę i śmiały się z niego. Niewykluczone, że będzie możliwy do spotkania w przyszłości.

CiekawostkiEdytuj

  • Rockhopper trzyma jedną z opasek Bambadee'ego w swojej kajucie.
  • Bambadee pojawia się w książce A Penguin Christmas Carol, w przeszłości Scrooge'a, jako przyjaciel.
  • Możesz zdobyć opaskę Bambadee'ego umieszczoną w książce Rockhopper and the Stowaway znajdującej się w Book Roomie na piętrze Coffee Shopu.
  • Aby uniemożliwić udawanie Bambadee'ego, kiedy zakładasz jego opaskę to znajduje się ona na twoim prawym skrzydle, podczas gdy Bambadee nosi ją na leweym skrzydle.
  • Korzystając z nowej listy znajomych, jeśli wpiszesz w niej Bambadee to otrzymasz komunikat że nie istnieje pingwin o takim imieniu. Jeśli jednak spróbujesz stworzyć pingwina imieniem Bambadee, wyświetli się komunikat, że takie imię jest już zajęte!
  • Pojawil się w Walt Disney World Resort z Rockhopperem.

GaleriaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Rockhopper and the Stowaway

Kategoria: Postacie Kategoria: Sławne Pingwiny