Club Penguin Polska
Advertisement

Card-Jtisu Snow to trzeci sequel gry Card-Jitsu, który pojawi się w imprezie Celebration of Snow. Wiadomo, że non-memberzy mogą wchodzić do tej kryjówki.

Rozgrywka[]

Jest to zupełnie niepodobna gra do pozostałych, a bardziej przypomina grę strategiczną. Na początek można wybrać ninja. Potem ujawnią się inni gracze, którzy są wybrańcami pozostałych. Tak jak w strategicznych grach walczymy z   istotami m.in. bałwanami tankowatymi. Gracz przemieszcza się po planszy klikając na niebieskie pola. Po uzupełnieniu paska otrzymujemy kartę, która możemy wykorzystać jako specjalny atak (np. płonący ninja przywoła ostry sos do stunowania wrogów). Aby wykonać kombo np. telekinetycznego ninja z wodnym ninja potrzeba dwóch kart na polu bitwy lub dwie karty w tym samym miejscu. Kombo może wywołać maximum 3 ninja (4, gdy Sensei pomaga nam walczyć z Tuskiem). Po pokonaniu wszystkich wrogów przechodzi się do następnej rudny (są tez bonusowe).

Wersja Beta[]

W wersji Beta dojo Card-Jitsu Snow było białe (to oznacza, że nie jest dokończoną grą). Ponadto można było otrzymać czapkę Beta-Testera gry.