Obecny wygląd Clock Tower

Stary wygląd Clock Tower

Clock Tower (ang. Wieża Zegarowa) to duża budowla znajdująca się w Snow Forts, zbudowana przez Gary'ego 23 lutego 2007 roku. Zegar pokazuje godzinę w czasie "Penguin Standard Time", czyli czas pacyficzny. Ma na celu ułatwić spotykanie się pingwinom z różnych stref czasowych. Budowla mówi nam też, jaki jest obecnie dzień tygodnia. Z boku wieży jest przymocowany cel, który obraca się po trafieniu śnieżką, w tem sposób napędzając zegar. Jeżeli zegar nie będzie zasilany przez miesiąc, zatrzyma się on, zaś jeżeli w cel nie trafi żadna śnieżka przez rok, zacznie on biec do tyłu. Na ścianie wieży jest również zapisana zakodowana wiadomośc, mówiąca "By G" czyli "Stworzone przez Gary'ego".

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

Brakująca częśc z misji 7

Clock Tower na karcie Card-Jitsu

  • Clock Tower zostało popsute 17 kwietnia 2008 roku przez Herberta, i w efekcie zamiast godziny na zegarze widniał dzień, wydarzenie, czasami również symbole matematyczne. W misji #7 Herbert zabrał główne koło zębate, które agenci musieli zastąpić nowym, wykonanym przez żółtego Puffla z lodu. Pozostałe części, rozrzucone po całej wyspe, agenci musieli znaleźć.
  • Pod koniec misji #8 oddajesz główne koło zębate Gary'emu, a ten oddaje ci część wykonaną z lody w misji #7.
  • Zegar będzie napędzany tylko przez śnieżki zlepione ze śniegu znajdującego się w Snow Forts
  • Jeżeli cel przy wieży zostanie popchnięty płetwą, z czubka wieży wyskoczy potwór na sprężynie.
  • Za rzucenie 10 śnieżek w cel można zdobyć stamp.
  • Istnieje karta do Card-Jitsu z Clock Tower. Znajduje się ona w Water Booster Deck. Godzina na zegarze na tej karcie to 10:24
    • Na wszystkich ilustracjach w książkach na których jest Clock Tower, godzina na zegarze to zawsze 10:24. To możliwe odwołanie to faktu, że Club Penguin powstało 24 października.
  • Gary nie nazwał tego wynalazku "Clock Tower 3000", mimo że zawsze dodaje "3000" do swoich udanych wynalazków.

Imprezy[edytuj | edytuj kod]

Zobacz też[edytuj | edytuj kod]