FANDOM

Dot the Disguise Gal
Agent dot
Informacje
Pełne Imię Dot the Disguise Gal
Gatunek Pingwin
Stanowisko Agent EPF, Przywdctwo Szpiegowskie
Pojawienie się System Defender, The Veggie Villain, Club Penguin: Elite Penguin Force, Club Penguin: Elite Penguin Force: Herbert's Revenge, niektóre Field-Ops
Kolor Ciemnofioletowy
Ubrania Dot's Hair, Dot's Outfit, Pumpkin Head (czasami), inne przebrania
Krewni Nieznane
Przyjaciele Gary, Jet Pack Guy, Rookie, Dyrektor PSA/EPF (Aunt Arctic), Dancing Penguin, PH i Ty, jeśli jesteś agentem
Można spotkać? Nie

Dot, znana też jako Agent D (jej prawdziwe imię to Dot the Disguise Gal - ang. Dot Dziewczyna od Przebrań) jest postacią występującą w Club Penguin: Elite Penguin Force - grze na Nintendo DS. Jest tajnym agentem EPF, pełni rolę Przywódctwa Szpiegowskiego. Debiutuje w pierwszej misji gry, później prowadzi ona gracza przez kolejne misje. Jest koloru ciemnofioletowego, nosi zawsze blond perukę i liliową kurtkę. Jak jej imię wskazuje, jest bardzo dobra w przebraniach i maskowaniu się. Pojawia się w przebraniu w dwóch misjach: pierwszej, gdzie kryje się min. w skrzynce na listy czy beczkach, oraz drugiej, gdzie była przebrana za bałwana, gdyż chciała złapać niesitniejącego Bałwaniego Złodzieja. Pojawia się też w misji online The Veggie Villain.

Pojawienia sięEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Dot i Cadence mają brwi, co jest rzadkie wśród pingwinów.
  • Najprawdopodobniej jest przyjaciółką Dancing Penguina, gdyż daje graczowi prezent pod koniec ostatniej misji, jeśli mu pomożesz.
  • Żadne z ubrań Dot nie jest dostępne dla normalnych pingwinów.
  • Włosy Dot mogły być wcześniej czarne, a nie blond. W niektórych ikonach misji i stronach poradnika Club Penguin: Elite Penguin Force, jest ona ukazana z czarnymi włosami. 
  • W The Veggie Villain, Dot często nazywa gracza "Ace" (ang. "Asie").
  • Niewykluczone, że Dot będzie możliwa do spotkania w przyszłości, gdyż Beta Tester o nicku "Dot" musiał zmienić nazwę swojego pingwina.
  • Jeśli spróbujesz dodać Dot do znajomych, wyświetli się komunikat "Dot próbuje teraz nowe przebrania, musisz spotkać ją osobiście żeby ją dodać."
  • Dot ma swoje własne konto na twitterze.

GaleriaEdytuj