Club Penguin Polska
Advertisement
Dot the Disguise Gal
Agent dot
Informacje
Pełne Imię Dot the Disguise Gal
Gatunek Pingwin
Stanowisko Agent EPF, Przywdctwo Szpiegowskie
Pojawienie się System Defender, The Veggie Villain, Club Penguin: Elite Penguin Force, Club Penguin: Elite Penguin Force: Herbert's Revenge, niektóre Field-Ops
Kolor Ciemnofioletowy
Ubrania Dot's Hair, Dot's Outfit, Pumpkin Head (czasami), inne przebrania
Krewni Nieznane
Przyjaciele Gary, Jet Pack Guy, Rookie, Dyrektor PSA/EPF (Aunt Arctic), Dancing Penguin, PH i Ty, jeśli jesteś agentem
Można spotkać? Nie

Dot, znana też jako Agent D (jej prawdziwe imię to Dot the Disguise Gal - ang. Dot Dziewczyna od Przebrań) jest postacią występującą w Club Penguin: Elite Penguin Force - grze na Nintendo DS. Jest tajnym agentem EPF, pełni rolę Przywódctwa Szpiegowskiego. Debiutuje w pierwszej misji gry, później prowadzi ona gracza przez kolejne misje. Jest koloru ciemnofioletowego, nosi zawsze blond perukę i liliową kurtkę. Jak jej imię wskazuje, jest bardzo dobra w przebraniach i maskowaniu się. Pojawia się w przebraniu w dwóch misjach: pierwszej, gdzie kryje się min. w skrzynce na listy czy beczkach, oraz drugiej, gdzie była przebrana za bałwana, gdyż chciała złapać niesitniejącego Bałwaniego Złodzieja. Pojawia się też w misji online The Veggie Villain.

Pojawienia się[]

  • Club Penguin: Elite Penguin Force i Club Penguin: Elite Penguin Force: Herbert's Revenge - gry na Nintendo DS.
  • Pod koniec misji #11 Dot wychodzi z Command Room w HQ po ukończeniu zagadki na drzwiach, oraz z Sports Shop, po tym jak zostaje zniszczony.
  • Niektóre poziomy System Defender.
  • Ostatnia strona Yearbook 2011-2012.
  • Była zamrożona w Bazie Herberta w trakcie Operation: Blackout.

Ciekawostki[]

  • Dot i Cadence mają brwi, co jest rzadkie wśród pingwinów.
  • Najprawdopodobniej jest przyjaciółką Dancing Penguina, gdyż daje graczowi prezent pod koniec ostatniej misji, jeśli mu pomożesz.
  • Żadne z ubrań Dot nie jest dostępne dla normalnych pingwinów.
  • Włosy Dot mogły być wcześniej czarne, a nie blond. W niektórych ikonach misji i stronach poradnika Club Penguin: Elite Penguin Force, jest ona ukazana z czarnymi włosami. 
  • W The Veggie Villain, Dot często nazywa gracza "Ace" (ang. "Asie").
  • Niewykluczone, że Dot będzie możliwa do spotkania w przyszłości, gdyż Beta Tester o nicku "Dot" musiał zmienić nazwę swojego pingwina.
  • Jeśli spróbujesz dodać Dot do znajomych, wyświetli się komunikat "Dot próbuje teraz nowe przebrania, musisz spotkać ją osobiście żeby ją dodać."
  • Dot ma swoje własne konto na twitterze.

Galeria[]

Advertisement