FANDOM

Spy phone Archiwizowane
Ten artykuł opowiada o zdarzeniu, które trwało przez pewien czas lub już nie trwa w Club Penguin.

Haunted Mansion
!!4
Informacje
Gdzie Forest
Otwarty 18 października 2012
Zamknięty 1 listopada 2012
Mini gry Brak
ID 851 - 859
Opis przewodnika
Brak

Haunted Mansion (Nawiedzona Posiadłość) powstała z okazji Halloween Party 2012, pingwiny miały za zadanie znaleźć w niej ducha Gariwalda VIII. Można było ją zobaczyć na obrazkach pokazujących się po zalogowaniu i wylogowaniu się. Nie może to być Haunted House (Nawiedzony Dom), ponieważ budynek ten ma inny kształt, posiadłość jest o wiele większa i są w niej widoczne duchy. Będąc w nawiedzonej posiadłości, należało odnaleźć pięć upiornych kluczy, aby wejść do Ghost Labu i móc zamienić się w ducha używając Ghostamatronu. Haunted Mansion składa się z dziewięciu pokoi.

PokojeEdytuj

HistoriaEdytuj

Posiadłość została wybudowana lata temu przez Gariwalda VIII, wuja Gary'ego. Stworzył on pięć kluczy, które miały zostać odnalezione przez pingwiny w przyszłości i użyte, aby dostać się do Ghost Labu. Tam, jak się okazało, znajdował się Gariwald VIII i jego wynalazek, Ghostamatron, za pomocą którego pingwiny mogły zamienić się w duchy.

CiekawostkiEdytuj

  • W zapowiedziach do imprezy w posiadłości zostały ukazane ruchome obrazy, duchy, a także żyrandol. Zostało także już wtedy ujawnione, że będzie się ona składać z dziewięciu pokoi.
  • Nawiedzoną posiadłość można także zobaczyć w piosence Ghosts Just Wanna Dance.
  • Należy znaleźć pięć upiornych kluczy, aby odblokować Ghost Goggles i po założeniu ich poznać drogę do Ghost Labu.
  • Niektóre z pokoi mają dwa poziomy, czasem należy zawrócić i wybrać inną drogę, aby dostać się na drugi z nich.
  • W Haunted Mansion wisi wiele arcydzieł malarskich, jednakże zostały one zmodyfikowane, żeby pasowały do Club Penguin.
  • Posiadłość ta jest zapewne wzorowana na The Haunted Mansion, która znajduje się w Disneylandzie i Walt Disney Worldzie. Wspólne dla nich są szczegóły takie jak jeździec bez głowy, magiczne instrumenty czy pokój do przewidywania przyszłości.

GaleriaEdytuj

Sneak PeekiEdytuj

MapaEdytuj

SWFEdytuj

MuzykaEdytuj

Zobacz teżEdytuj