Club Penguin Polska
Advertisement

Herbert P. Bear - jest głównym wrogiem w Secret Missions. Herbert jest jedną z kilku postaci, które nie są pingwinami. To dziwne, nienawidzi zimna, jest wegetarianinem i

150px-Herbert p

Herbert P. Bear

nie potrafi pływać. Jego partnerem jest krab o imieniu Klutzy. Uważany jest za jedynego prawdziwego złoczyńcy na wyspie, i jest jednym z dwóch postaci pojawiających się w kartotece przestępców w The F.I.S.H..

Historia[]

Urodził się na kole podbiegunowym północnym, ale nienawidził zimna i pragnął dostać się do ciepłych krajów. Podróżował na małej krze lodowej, ale prądy oceaniczne zniosły go na Club Penguin Island. Starał się wiosłować od Club Penguin, bo była pokryta śniegiem.

200px-PolarBearAndCrab

Herbert i ?-03-0000Klutzy w ?-03-0001Earthquake Driller

Z biegiem czasu zaczął gardzić innymi pingwinami. W VI misji próbuje zniszczyć Ski Lodge, ale agenci muszą mu przeszkodzić. W tejże misji poznajemy Herberta na podstawie jego opowiadania.

Kradnie też nam Spy Phone w jaskini gdy spada na nas klatka (klatka jest w pieczarze, która służyła nam za schronienie w misji nr. II, tylko wygląda bardziej jak miejsce pracy). Po zakończeniu misji G daje nam nowy Spy Phone.

W VIII misji agenta buduje Earthquake Driller, próbuje dostać się do pieca w Boiler Room niszcząc przy okazji Gift Shop. W końcu zostaje schwytany, lecz ucieka niszcząc piec. Następnie ucieka gubiąc się w własnym tunelu.

W misji IX musimy ustawić specjalne urządzenia w celu odnalezienia kryjówki Herberta (jest za Ski Lodge, dostaniemy się tam poprzez drzwi, które normalnie prowadzą do Ice Fishing). Agenci ustawiają pułapkę na niego, i dowiadują się, że próbuje zrobić coś z pufflami.

W misji X próbuje ukraść złotego puffla z Night Club, ale nie wie, że puffel jest fałszywy. Zostaje złapany w klatkę, lecz, korzystając z naiwności Rookiego, ucieka za pomocą Spy Phonu pozostawiając po sobie paczkę nasion...

Advertisement