FANDOM

Spy phone Archiwizowane
Ten artykuł opowiada o zdarzeniu, które trwało przez pewien czas lub już nie trwa w Club Penguin.

Cave
800px-TheGreatSnowRace-Cave
Informacje
Gdzie Toughest Mountain
Otwarty 12 sierpnia 2010
25 sierpnia 2011
Zamknięty 19 sierpnia 2010
31 sierpnia 2011
Mini gry Brak
ID  ?
Opis przewodnika
2010
"Here's a Cave! Hmm...Something seems to live here...and who knows when it'll be back. At least it has slippers to keep warm! And what are those strange things in the ice?"
2011
"Wow check out this Ice Cave! Look at the strange creatures frozen in the ice. That one looks a lot like Fluffy! Hmm...where do you think this path leads?"

Cave było jednym z pomieszczeń specjalnych podczas Mountain Expedition i Great Snow Race. Podczas tej pierwszej imprezy, mógł tu wejść każdy, natomiast podczas Śnieżnego Wyścigu, już tylko agenci EPF. To w tym miejscu zaczynała się przygoda związana z uśpieniem Herberta, czyli Operation: Hibernation!

Ciekawostki Edytuj

  • Możliwe, że dawniej mieszkał tutaj Herbert, ze względu na to, że krzesło na statku wikinga jest takie samo jak krzesło z jego kryjówki w grze Elite Penguin Force: Herbert's Revenge na Nintendo DS.
  • Statek mógł należeć do pingwinich wikingów z Shipwreck Island ponieważ jest bardzo podobny do statków, które rozbijały się na wyspie.
  • Wiele pingwinów wchodziło za bloki lodu i twierdziło, że zostali zamrożeni.

Darmowe Itemy Edytuj

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj