Club Penguin Polska
Advertisement
Puffle Roundup
Puffleroundup.png
Informacje
Gracze 1
Lokacja minigry Snow Forts (14 grudnia, 2005 - 24 lutego, 2006)
Plaza (24 lutego - 17 marca, 2006)
Pet Shop (17 marca, 2006 - obecnie)
Data Powstania December 14, 2005

Puffle Roundup to mini-gra w Club Penguin znajdująca się w Pet Shopie. Celem gry jest zebranie wszystkich Puffli do zagrody. W tym celu gracz używa swojego kursora myszy, od którego zwierzątka uciekają i zagonić je. Na ukończenie gry gracz ma 120 sekund. Wynik równy jest od liczbie puffli znajdujących się w zagrodzie pomnożonej przez liczbę pozostałych sekund i podzielonej przez 10. Jeśli jakiś Puffel wybiegnie poza obszar gry, ucieknie i nie bedzie możliwe zagonienie go do zagrody. W grze wystepowały kiedyś wszystkie rodzaje puffli poza czerwonym. Czerwony puffel został dodany wraz z aktualizacją która spowodowała, że na grze zarabiało się dwukrotnie więcej coins. Puffle Roundup nie jest zbyt popularną grą z powodu czasu trwania, ale jest jedną z najbardziej wydajnych jesli chodzi o ilość zarabianych coins.

Gra pierwotnie znajdowała się w snow Forts, gdyż tam znaleziono pierwsze puffle. Później przeniesiono ją do Pet Shop.

Rodzaje Puffli[]

Każdy Puffel jest bardziej lub mniej czuły na kursor (uciekają na określony dystans od kursora). Oto lista Puffli od najmniej czułego do najbardziej czułego:

  1. Biały
  2. Niebieski
  3. Pomarańczowy
  4. Czarny
  5. Fioletowy
  6. Czerwony
  7. Różowy
  8. Zielony
  9. Brązowy

Żółte puffle mogą być i szybkie, i wolne.

Błędy[]

  • Niegdyś istniał powazny błąd w grze powodujący wyrzucenie gracza z servera w przypadku ukończenia wszystkich 3 rund. Ten błąd został już naprawiony.

Ciekawostki[]

  • Obszar Puffle Roundup jest bazowany na wyglądzie Snow Forts z Penguin Chat 3.
  • Puffle w tej grze zachowały swój stary wygląd, pomimo aktualizacji.
  • Często nowe puffle, jeszcze niedostępne w sprzedaży, pojawiają się w tej grze (np. biały Puffl)

Galeria[]

SWF[]

Advertisement