Club Penguin Polska
Advertisement
What's New Blog

Club Penguin What's New Blog, wcześniej znany jako The Club Penguin Blog, jest blogiem który można znaleźć w sekcji Club Penguin Community strony Club Penguin. Aktualizowany regularnie, blog ten informuje o nadchodzących zmianach i imprezach w Club Penguin. Pozwala także graczom na komentowanie każdego z wpisów, jednak Club Penguin Team musi najpierw każdy z tych komentarzy sprawdzić i zatwierdzić.

Najbardziej znanym redaktorem jest tam moderator, Billybob, ale oprócz niego piszą też inni, na przykład Rsnail, Screenhog, oraz Happy77. Jest także strona o nazwie Archive (Archiwum), która pozwala czytelnikom na poznanie historii bloga, choć najstarsze wpisy zostały już z tego archiwum usunięte. Pod koniec każdego miesiąca na blogu pojawia się notka o nazwie What's coming up in *nazwa następnego miesiąca*, z której można się dowiedzieć czego oczekiwać w ciągu następnych 30 dni.

Komentarze[]

Użytkownicy mogą skomentować każdy post na blogu klikając odpowiedni link na końcu każdego wpisu. Każdy taki komentarz musi zostać najpierw zatwierdzony przez któregoś z moderatorów, przez co większość z nich nigdy się nie ukazuje na blogu. Użytkownicy mogą zdecydować czy chcą pozostać anonimowi, czy podpisać się pod swoim komentarzem swoim nickiem, jednakże aby się za kogoś podać nie trzeba znać jego hasła, więc każdy może się tam podszyć pod dowolną osobę.

Ciekawostki[]

  • Na wielu obrazkach moderatorzy wykonujący dane zdjęcie idą na dół ekranu lub wtapiają się w tłum pingwinów, aby nikt nie mógł zobaczyć ich nicków.
  • Inne blogi (te w innych językach) mają czasem swoje własne, unikalne zdjęcia.
  • Gizmo był jedynym moderatorem, który nigdy nie napisał niczego na blogu.
  • Billybob nie pisze już na blogu tak dużo jak kiedyś. Teraz głównie piszą na nim Happy77 i Daffodaily5.

Dodatkowe linki[]

Advertisement