Club Penguin Polska
Advertisement

Od początku istnienia Club Penguin, wyspie pingwinów towarzyszyły wszelkiego rodzaju wydarzenia. W poniższym spisie przedstawione są te mniejsze jak i hucznie obchodzone wydarzenia na kalendarzu wyspy.

Budka przewodników - budowa[]

Nie od zawsze budka przewodników stała w Ski Village. Jej budowa rozpoczęła się 23 stycznia 2007 roku w The Plaza, kiedy to jeszcze nie było przejścia do The Forest i The Cove. W piątek 26 stycznia budka była gotowa, a pierwsi przewodnicy zdawali egzaminy i oprowadzali już nowe pingwinki po wyspie.

Otwarcie Jet Pack[]

Otwarcie długo oczekiwanej gry na Beacon nastąpiło 6 listopada 2006 roku. Platforma która od początku istnienia latarni morskiej była w budowie tego dnia stała się początkiem przygody pingwinów z Jet Packiem i lotnictwem. Uroczyste otwarcie nastąpiło o godzinie 19:00. Jak to zwykle bywa zanim dokonano otwarcia przed nowym obiektem oczekiwało już sporo pingwinów nawet kilka godzin przed uroczystością. Z tej okazji dla wszystkich kolekcjonerów pinów wydano pin w kształcie odrzutowego plecaka.

Save the Migrator Project[]

Akcja mająca na celu uratowanie zatopionego Migratora, kiedy to zderzył się z krą lodową.

Etapy realizowania projektu

  • Stworzenie wstępnego projektu ratunkowego przez Garego na plaży.
  • Budowa Aqua Grabber, nowej mini-gry na Ice Berg.
  • Wyciągnięcie na powierzchnię pierwszych części statku.

Scena w Lighthouse[]

Dziś już stały element wnętrza Lighthouse - scena, nie była tam od początku. Jej budowę rozpoczęto 10 kwietnia 2007 roku a już w kolejny piątek (13 kwietnia) była już gotowa. Liczba krzeseł na załączonym w galerii obrazków odpowiada tej która znajduje się tam dzisiaj, natomiast duże drewniane pudło w środku zawierało umieszczone na scenie instrumenty - perkusję i pianino.  Pingwiny były bardzo chętne do pomocy przy budowie sceny, chcąc tym przyśpieszyć jej otwarcie. Początkowo gdy scena była już gotowa na każdym serwerze w odmienionym pomieszczeniu przebywały tłumy słuchaczy koncertów w latarni morskiej, dzisiaj tylko od czasu do czasu zespoły muzyczne tam koncertują. Mimo to czasem warto tam wpaść i posłuchać (chociaż w wyobraźni) granej tam pingwiniej muzyki lub występu wokalnego.

Wybór Nowego Koloru[]

W The Penguin Times dnia 16 listopada 2006 na jednej z pierwszych stron ukazała się ankieta której celem było wybranie jednego z pośród dwóch nowych kolorów, który wkrótce zostanie wprowadzony do katalogu jako kolejny kolor pingwina.
Kolory w spośród których można było wybierać to

  • limonkowy
  • jasny fiolet

Tydzień później zostały opublikowane wyniki sondy w której wygrał kolor limonkowy i był zapowiedzią Color Party o tym kolorze. W lipcu 2009 roku w m.in. lesie znajdowały się ankiety na nowy, 14 kolor. Do wyboru były:

  • lawendowy (jasny fiolet z poprzedniego głosowania)
  • perłowy
  • morski

Wygrał morski (Aqua) i w sierpniowym wydaniu Penguin Style można było kupić nowy kolor już za 20 coins. Pojawienia się koloru morskiego nie poprzedzało Color Party.

Zepsucie się Clock Tower[]

17 marca 2007 Herbert P. Bear i Klutzy ukradli zębatkę i tarczę z zegaru. Więcej o tym w 7 misji.

Awaria w Cave i Mine[]

Wszystko zaczęło się od ciemnych chmur na horyzoncie które można było zaobserwować przez lornetkę w Cove. W wyniku sztormu na morzu, woda była bardzo wzburzona. W tym samym czasie jak twierdzą naoczni świadkowie, krab który zawsze lubił stukać w szybę na basenie, przypadkowo ostatnim razem gdy uciekał przed zerwanym przez sztorm kawałkiem lodu niechcący stłukł szybę. Początkowo z małej szczeliny robiła się coraz większa, z czasem basen coraz bardziej nabierał wody dlatego 6 lipca 2007 roku rozpoczęto naprawę uszkodzonej szyby. Przy okazji każdemu ochotnikowi rozdano Hełm Górniczy ze specjalnym tańcem potrzebnym przy naprawie uszkodzenia.

Easter Egg Hunt[]

Easter Egg Hunt - nazwę wystarczy przetłumaczyć na język polski - jest to wielkanocne polowanie na pisanki. Zabawa trwająca tylko w wyżej wymienionym okresie. Polega na zbieraniu jajek ukrytych na wyspie pingwinków. W każdym roku do zebrania jest ich 8. Każda symbolizuje miejsce swojego ukrycia:
np. jajko ukryte w Pizza Parlor jest zielone z piktogramem czapki kucharskiej.
Nagrodą za zebranie wszystkich jajek są uszy królika: w 2006 różowe, 2007 niebieskie a rok później zielone.

Advertisement