FANDOM

Yarr
Telescope yarr
Informacje
Pełne Imię Yarr
Gatunek Puffle
Stanowisko Zwierzak Rockhopper
Pojawienie się Jako puffle Rockhoppera, The Great Puffle Switch, Rockhopper Plant Background, The Party Starts Now, Rockhopper vs. the Giant Squid
Kolor Czerwony
Ubrania Brak
Krewni Blast
Przyjaciele Rockhopper
Można spotkać? Widziany z Rockhopperem

Yarr to czerwony puffle Rockhoppera. Był pierwszym czerwonym pufflem w Club Penguin. Można go znaleźć na szczycia masztu Migratora. Yarr zawdzięcza swoje imię faktowi, że za każdym razem gdy Rockhopper krzyknął "Yarr", puffel przychodzil do niego. Yarr to jeden z najbardziej popularnych puffli w Club Penguin. Bardzo lubi surfowanie i przygody.

Wygląda Yarra zmieniał się na przestrzeni lat. W czasie pierwszych odwiedzin Rockhoppera w Club Penguin, jego puffel miał stary wygląd. Później, za każdym razem gdy kartaRockhoppera zmieniała się, zmieniał się również wygląd Yarra. Gdy odkryto pasję Yarra do surfingu, Club Penguin Team udostępnił posiadaczom czerwonych puffli surfowanie z nimi w Catchin' Waves.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest możliwe "udawanie" go, jeśli ma się czerwonego puffla, jednakże animacja poruszania się Yarra wygląda inaczej.
  • kiedyRockhopper rzuca śnieżkę, Yarr będzie się patrzył na nią przez teleskop.
  • Kiedy Rockhopper odiwedził wyspę w lutym i maju 2009, Yarra nie można było zobaczyć na Migratorze, gdyż chodził wtedy z Rockhopperem po wyspie.
  • Według 229 numeru Club Penguin Times, Yarr zgubił się 4 marca 2010 r., gdy tylko Migrator przybił do Beach.
  • Yarr przyjaźni się z Blastem.
  • Yarr, Lolz, The Keeper of the Boiler Room, The Stage Keeper, i puffle EPF są jedynymi pufflami o starym wyglądzie w całym Club Penguin.
  • Kiedy Rockhopper przypłynął na swojej szalupie, wiele pingwinów stało pod Yarrem i udawało, że są nim.
  • Rockhopper chce kupić Yarrowi Silver Surfboard na święta, jak napisał na kartce w swojej kajucie.

GaleriaEdytuj