Club Penguin Wiki
Advertisement
Club Penguin Wiki

FuzzyHamster FuzzyHamster 27 February 2016
6

The Truth

Hey guys.

I've been looking forward to making this blog for months now. Now, the day has come. Today is my birthday, February 26, 2016. How old am I turning? Well uh, hm.

I'm turning 13.

Some people may know this already, or some people may have suspected it. Hell, I even said I turned 13 last year, heh. But yeah. The truth is out, and I hope nobody gets mad about this because that would be pretty dumb. What am I saying? I don't know.

Wow. Can't believe I revealed it. Seems like I'm making it pretty dramatic though, lol.

Oh well, the more you know.

Bye.

FuzzyHamster talk 02:37, February 27, 2016 (UTC)
Read Full Post
FuzzyHamster FuzzyHamster 13 January 2016
12

Quitting.

Hi.

Yes, I am quitting the Club Penguin Wiki, a free, editable encyclopedia of Club Penguin with 8,977 articles that you can help edit! No, I'm not quitting because I got demoted (lol). I've been planning this for a while and now I'm finally doing it.

I'm quitting because I've been way too busy IRL, with many things like my friends, school, my gf, and basically life in general. I can't keep up with everything at once, so I pushed this wiki to the side and worried about the important things. In summary, I have a life outside the wiki, unlike Watat.

"u wont last a week, punk" maybe I won't. I don't know. I plan on visiting whenever I feel like it, most likely won't be often tho, as I don't get on my computer much (although whenever I get on to …

Read Full Post
FuzzyHamster FuzzyHamster 17 December 2015
7

2 Year Wikiversary

Yo yo yo,

It's been 2 years. Damn. I don't really know what to say. At the time I'm writing this, I'm thinking how I'm going to organize this blog post. Hmmm...

My 2 years here were pretty cool. I got to meet awesome friends such as...

  • User:Cool dude
  • User:Weaboo DICTATOR
  • User:Dad
  • User:kek
  • User:Dr Fun Times
  • User:Art pal
  • User:Scrublord
  • User:Swaggy pepperoni
  • User:Sample Text
  • User:noice
  • User:Walrus

and more


I had a lot of fun on this wiki. I got to make a bunch of interactive stuff, and share my art/drawings. I used to go on the chat everyday, and my happiness being ensured everytime. I'm not as active as I used to be, but I still enjoy coming here.

So yeah. On another topic, I'm thinking about continuing/remaking Fuzzy's Derpy Stories and Club Penguin Antics…


Read Full Post
FuzzyHamster FuzzyHamster 25 October 2015
4

read this now

I haven't been on the wiki for a while, due to reasons some of you know. I wanted to say this for weeks now, but I'm finally stepping up. This wiki's most glorious powerful secret rests in my hands. What is it, you ask?




gg

Read Full Post
FuzzyHamster FuzzyHamster 12 June 2015
7

Fuzzy's Derpy Stories - Season 2 Episode 6

]] 15:47, June 12, 2015 (UTC)

Read Full Post